Tehnoloģijas, nenoliedzami, ietekmē mūsu ikdienu turklāt, ir nozīmīga tās daļa, tādēļ pēdējos gados ir īpaši attīstījušās visa veida sfēras, kurās tās tiek pielietotas, īpaši saziņai ar klientiem. Uzņēmējdarbība ir virzīta uz ienākumiem, tādēļ saziņa ar jebkuru pastāvīgo pircēju kļūst izteikti svarīga. Lai veiksmīgāk tiktu izmantoti dažādi mārketinga paņēmieni kā arī saziņas kanāli tiek lietotas visa veida datu bāzes un arī programmatūra, kuras diferencē esošos un potenciālos dažādās patērētāju kategorijās. Mārketinga pakalpojumi tiek pielāgoti vajadzībām, tādējādi reklāmas firmas Latvijā piedāvā daudz dažādu iespēju klientu un mērķauditorijas sasniegšanai.

Uzzini vairāk – https://bregards.com/par-bregards/

Reklāmas un sabiedrisko attiecību programmatūra digitālajā mārketingā.

Mārketinga aģentūra vienmēr darbosies roku rokā ar pasūtītāju, lai izveidotu piemērotāko reklāmas un pr stratēģiju. 21.gadsimtā viens no populārākajiem uzņēmuma klientu sasniegšanas veidiem ir izmantojot digitālos resursusus, parasti sms, epastu, mājaslapas un tā tālāk. SMS mārketings tiešā ceļā uzrunā esošo un potenciālo klientu, izsūtot e- saites uz aktuālo saturu. Savukārt e-pasta mārketings ir veids, kā nepieciešamo informāciju, kas iepriekš izsūtīta sms veidā, izteikt plašāk, ietverot vēl citus klientus piesiastošus elementus. Pircējs pats ietekmē, kādu informāciju drīkst izmantot lojalitātes programmu un reklāmas un pr stratēģiju ietvaros un to regulē GDPR. Lai vieglāk izprastu, kāda informācija būtu derīga reklāmas un pr aktivitātēm, tiek lietotas dažādas datubāzes.

 

Datu aizsardzības regula lojalitātes programmās.

Lojalitātes programmas ir vēl viena nozīmīga reklāmas un pr pakalpojumu grupa, ar ko saskaramies katru dienu. Lielveikalu ķēdes un arī lieli pārdevēji ir visaktīvākie lojalitātes programmu ieviesēji. Paskatoties makā vien, redzēsim vismaz 5 dažādas plastmasas atlaižu kartes, kurai katrai ir dažādas funkcijas. Kad spēkā stājās jaunā datu regula, daudziem lojalitāšu prorammu dalībniekiem bija nepieciešams atjaunot savus datus. Lai process noritētu raitāk, uzņēmēji aktīvajiem pastāvīgajiem klientiem piedāvāja dažādus bonusus, kuri izpaudās kā atlaides precēm.

 

Reklāmas un sabiedrisko attiecību komunikācija Latvijā.

Reklāmas un pr komunikācija ar klientu kļūst izteikti svarīga, neatkarīgi no tā vai runa ir par sociālo tīklu vadīšanu, reklāmu uzlabošanu vai tirgus stāvokļa izpēti – profesionāla pieeja saziņai ar esošajiem un topošajiem klientiem ir ārkārtīgi liela nozīme veiksmīga biznesa būvēšanai un arī uzturēšanai. Informācijas aizsardzības regula nosaka robežas, kuru ietvaros dažādi mārketinga rīki drīkst darboties ar uzņēmumam nodoto pircēju informāciju, tādējādi nav jābaidās par mēstuļu sūtīšanu epastā vai arī uzbāzīgiem telefona zvaniem un arī klientu aptaujām. Vislabākais ceļš uz panākumiem un arī plašu klientu loku, ir veiksmīga mārketinga iestādes atrašana.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *