Jebkuram uzņēmumam un komercdarbības veidam, ir nepieciešama reklāma. Bieži vien ir par maz tikai ar sociālo tīklu reklāmu, kas nenoliedzami darbojas, taču, digitālā mārketinga speciālista ieteikumi par ļaunu nenāks. Īpaši svarīgi tas ir tiem uzņēmējiem, kuru bizness tiek bāzēts tikai interneta vidē. Ja pakalpojuma sniedzējam ir sava, moderna, viegli uztverama mājaslapa, tas jau ir liels pluss.

Lai mājas lapu apmeklējums būtu gana labs, lai lapu viegli atrastu interneta meklētājs, tai ir jābūt optimizētai. Ko tas īsti nozīmē un kā tas izskatās dzīvē? Digitālā mārketinga aģentūra veic SEO auditu un izstrādā atbilstošu SEO stratēģiju, lai mājaslapa labāk sasniegtu savu mērķauditoriju un interneta meklētājos iekārtotos pieklājīgās pozīcijās.

DIGITĀLĀ MĀRKETINGA LOMA MŪSDIENĀS

Lai mājas lapas atbilstu interneta meklētāju standartiem un tās vispār uzrādītu meklētājā, nepieciešams lapu optimizēt(vairāk skatīt te – https://skaties.lv/zinas/reklamraksti/5-iemesli-kadel-biznesa-attistisanai-jaizvelas-digitala-marketinga-agentura/). Cilvēku paradumi ir interesanti un viens no rādītājiem liecina, ka reti kurš interneta meklētāja piedāvātos rezultātus apskata tālāk pa trešo lapu, kas arī ir tikai izņēmuma gadījumos. Lai palīdzētu uzlabot lapas parametrus, nepieciešams SEO speciālists, kurš, veicot SEO auditu noteiks, kas ir labi un kas ne tik. Ņemot vērā Google algoritmu lomu mājas lapu reitingos, ir svarīgi, lai vietne būtu optimizēta un atbilstu visiem noteikumiem, pretējā gadījumā meklētājs to var vispār neuzrādīt.

DIGITĀLĀ MĀRKETINGA RISINĀJUMI UZŅĒMĒJIEM

Digitālais mārketings ir salīdzinoši jauna darbības nozare, kas attīstās ik dienu no mirkļa, kad internets kļuva par lielu mūsu ikdienas sastāvdaļu. Laiks, kad pietika tikai ar lapas izstrādi un tās publicēšanu tīmeklī, bez jeb kāda veida reklāmas un pielāgošanas meklēšanas algoritmiem ir palicis senā pagātnē. Vai zinājāt, ka jaunākā statistika liecina, ka pasaulē ir gandrīz 2 miljardi interneta vietņu? Internets ir atrodams ne tikai mājās, bet arī viedtālruņos un pat bezmaksas wi-fi hot-spotos pilsētās un veikalos, tādēļ skaidrs ir viens – tas ir tik pat elementārs komunikāciju sistēmas dalībnieks kā elektrība vai ūdens. Tik pat pašsaprotama mūsdienās ir uzņēmuma informācijas un veikala atrašana internetā, tādēļ svarīgi piesaistīt labu speciālistu sava digitālā tēla izstrādei.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *